Pages

Jul 3, 2012

First steps: Sketching on the iPad







These are my first steps at sketching with the iPad. I use a special pen instead of my fingers. With fingers it had not worked. With the pen I have much more feeling at sketching. But as you see I need to practice and practice and practice. But I like the outcome already - my unique style. Hope I can show you my progress soon. *smile*
Have a nice day
C.
***
Das sind meine ersten auf dem iPad gemachten Skizzen. Dafür benutze ich einen speziellen Stift, einen sogenannten "Fingerkuppenersatz" - unheimliches Wort, oder? Mit dem Finger hatte ich gar kein Gefühl, und es war unmöglich zwei Linien miteinder zu verbinden, weil mein Finger mir die Sicht auf den Bildschirm genommen hat. Hoffe, ich kann auch bald Fortschritte zeigen. Ich muss noch jede Menge üben, üben und üben. Obwohl mir gefallen die Skizzen ganz gut - mein ganz persönlicher Stil. ;-)
Schönen Tag,
C.
***

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...