Pages

May 25, 2012

iPhoneArt - TiPA's "Weekly Showcase"

I've done it again in the "Weekly Showcase" by TiPA. This time with the photo of a zeppelin airship. By the way it is real. I've seen it in Friedrichshafen / Germany.
***
Ich habe es mal wieder in den "Weekly Showcase" von TiPA geschafft. Dieses Mal mit einem Foto von einem Zeppelin. Der ist übrigens echt, habe ich in Friedrichshafen / Deutschland gesehen.
***



This is my favorite of all the chosen photos:
***
Das ist mein Favorit aller ausgewählten Fotos:
***


At the museum
Cornelia - IG: #corneliaw

In the meantime, I could not make it and have been working on my Zeppelin. In addition I have taken this photo, shot on the highway - do not worry, I was not the driver -:
***
In der Zwischenzeit konnte ich es nicht lassen und habe an meinem Zeppelin weitergearbeitet. Dazu habe ich dieses auf der Autobahn geschossene Foto genommen - keine Sorge, ich war nicht der Fahrer -:
***



Then I threw it in the image blender with the Zeppelin. A bit shaken and stirred to this one:
***
Dann habe ich es mit dem Zeppelin in den image blender geschmissen. Ein bisschen gerührt und geschüttelt zu diesem:
***



It's fun really!
Have a nice weekend.

C.
***
Macht echt Spaß!
Schönes Wochenende.
C.
***

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...